mánudagur, júní 07, 2010

parturipohdintaa

Valmistujaiset on tana lauantaina ja ois varmaan aika kayda parturissa ennen sita... ma en oo koskaan oppinu kayttamaan termia kampaajalle meno, koska mun hiuskuontaloa ei olla koskaan varjatty. Tai no ollaan, mut neki varjaykset tein Jenkeissa ja tuo oli semmosta varia mika lahti parin suihkun jalkeen pois.


Thanks for the photos, Victoria!

En oo mitaan radikaalia muutosta tekemassa, kunhan sais kuolleet latvat pois, otsatukan suoraks ja tosta sivulta vahan kevennettya, en uskalla lahtea ite saksien kanssa leikkimaan. Useimmiten kylla napsasen otsatukkaa ite lyhyemmaks, alunperinhan se olin mina ite joka sen leikkas, reippaana eraana kesapaivana vuonna 2002 ennenku lahdin jakamaan Turkulaista ja ilmaisjakelua :D

Tanhetkinen tilanne on tama:

Niinku tossa ekassa kuvassa nakyy niin sivutukan kevennykset on paassy ikavasti jo kasvamaan, ei ihmekaan ku viimeks istuin parturituolissa viime joulukuussa.

Vertailun vuoksi viela pari kuvaa ajalta ennen sivutukan keventamista millon mulla alko siis otsatukan vieresta heti metriletti, ja sitten kuvia joulukuulta 2008 millon mulle leikattiin ekan kerran taa nykynen setti ja sen jalkeen.



Sori Matte :D

klip klip klip mita vttua taalla tapahtuu, missa mun hiukset on?

Kaikkein jarkyttavin leikkaus mulle tehtiin paiva ennen lakkiaisia, se oli eka kerta ku eksyin parturintuoliin sen jalkeen ku mulle leikattiin 5-vuotiaana poikatukka. Jee, taa hirvee leikkaus ei onneks jaany kummittelemaan esim. yo-kuviin...


Saanko leikkauksen ja kiharat niin ettei mun kasvot nayta pallolta? Thanks for nothing!

Paivan kevennyksena viela tarha- ja luokkakuvarepertuaari minka vasasin joskus paintilla vuonna nakki.

Ottaisin mielellani ton vuoden -92 ja -97 hiustenvarin takaisin, kiitos, vai pitaako sita menna ulos lojumaan aurinkoon etta vaalenis taas?

4 ummæli:

Matte sagði...

Kiitti tosta kaverikuvasta :D On meitsikin _hieman_ muuttunut...

Elina sagði...

Toi kevennys on ehdottoman hyvä ja joku sivuotsiski vois must näyttää kivalt :) Pst. koita joskus raitoja jos kaipaat piristystä :)

Nafnlaus sagði...

hey onks sulla oikeesti luonnostaan blondit hiukset vai värjäätkö niitä blondimmaks?

Siru sagði...

Taa on ihan mun aito vari, joissain noissa kesakuvissa on vahan vaaleempi kuontalo mut se johtuu ihan auringosta :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails