mánudagur, október 18, 2010

Day 26 – Your fears

Oon puhunu taalla jo niin monet kerrat mun peloista vetta ja lentamista kohtaan, et aattelin puhua nyt muista asioista, mita pelkaan.

Öljypumput. Noi on vaan niin kammottavia, etenki ku ne liikkuu. En voi myoskaan sietaa niita tuulivoimakoneita, tai laivan isoja moottoreita. Laivalla mua ei saa autokannen alle kirveellakaan, ei edes kurkkaamaan.

Kauhuelokuvat, missa on kuolleita. Ma en tykkaa kauhuelokuvista muutenkaan ku en tykkaa saikahdella, mut kuolleet ja haamut on jotain niin hirveita. Jos ne liikkuu sillai nykien tai niissa on fyysisesti jotain outoa ni hyi olkoon, meitsi ei nuku. Se oli myos hirveeta ku se Manaaja-tytto kaveli rapukavelya ne portaat alas, tai jos joku kiipeilee katossa ni hyvasti younet, hyyyyyyyyyyyyyi. Toi kuva on Pulse-leffasta, sen traileri tuli joskus elokuvateatterissa ja meinasin kuolla siihen paikkaan. En aio kattoa sita ikina. Hyi hyi hyi.

Ei noi Constantinen otokatkaan mitaan hirvean kivoja ollu, hyi.

En tykkaa kattoa peiliin ku oon yksin kotona, mulla on ihan liian hyva mielikuvitus JA oon kattonu liikaa X-fileita.

Vaaksiaiset on jotain niin hirveita, yyyyyyyh. Vaikka tiedan ettei ne tee mitaan, mut on niin pelottavaa ku ne lentaa AINA mua kohti, yyyyyyh. Aiti voi todistaa; jos meilla oli kotona vaaksiainen ni se koitti tulla mun luo. 

Pelkaan sotaa tosi paljon. Meilla on onneks asiat aika hyvassa mallissa taalla pohjosessa, mut en voi silti olla murehtimatta yon pimeina tunteina et jos sota syttyis ni mihin vois paeta, ja voisinko paeta yhdessa perheeni kans. Tiedan, mulla ei mee kauhean hyvin ku tammosia asioita murehdin on a daily basis.

Syvanmerenkalat, en halua loukata teita, mut te pelotatte kakan ulos musta...

...niinku Christopher Walken...

...ja Tilda Swinton.

Vaikka olenkin verenluovuttaja niin tippaletkua pelkaan ihan sikana. Ei siina neulassa mitaan, mut sen kanyylin laittaminen on niin hirveeta ja sit ku se jaa siihen kateen, yyyyyyh. Hyi hitsi, nain joskus telkkarissa ku jollekin naiselle laitettiin kaulasta tippaletku, hyi hyi, ei ikina mulle pliis.

Ja vaikka pelkaan naita ns. perusasioita niinku laheisten kuolemaa, ni mun on pakko sanoa etta mun suurimmat pelot liittyy kaikki veteen.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails