sunnudagur, október 03, 2010

Day 12 – What’s in your bag

En kayttany mun laukkua tanaan ku kavin Paavon luona sumpilla Johannan kans ja sitten kavin filmifestareilla kattomassa Kimjongilian, dokumentin Pohjois-Koreasta, ja leffan Down By Law. Roberto Benigni on niiiiin loistava. Kamera, kukkaro ja kannykka kulki taskussa, mut katsastetaanpas mita mun laukussa on torstain jaljilta.

Hauskinta on se, etta oon saanu tasta mun laukusta vaan kerran negatiivista palautetta - ja arvatkaa kenelta? Suomalaisilta turisteilta! Ne kaveli kaupungilla mun takana ja arvosteli mun laukkua, ja mun teki niin mieli kaantya ja sanoa jotain, mutten sit kaantyny ku en siihen hataan keksiny mitaan nasevaa. Get a life.

 Roinaa!

Kansio missa on kaannosteknologian kurssin paperit.

Tiimarin luentolehtio ku tykkaan niista normikokosista ruuduista, taalla on joko viivat tai pikkuruudut... ostin vihdoin itelleni tommosen Marimekon penaalin, lentokentalta :) ja Soodan kalenteri, siis OMG. Oli se sitten teini tai ei, ma tykkaan siita ihan hirveesti ja ne muovitaskut on plussaa. Plus on kiva kattella maanantaiaamusin jotain vaaleanpunasella sivulla chillaavaa otusta ku jotain tylsaa valkosta paperia.

Purkkapussi, tyhja karkkipussi, vesipullo, villasukat ja silmalasit. Mulla on aina laukussa villasukat mukana.

Popcorn-jyva ja leffalippu, ton RIFFin aikana noi leffaliput on vaan tommosia kuitteja. Morgen oli Marian Crisanin ohjaama ranskalais-romanialais-unkarilainen leffa, jossa seurattiin romanialaisen maanviljelijan ja turkkilaisen pakolaisen kanssakaymista. Ihan kiva leffa, mut mua vasytti turkasesti.

Etta semmosta!

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails