laugardagur, október 09, 2010

Day 19 – Something you regret

Noita asioita on aika paljon... Ja tamakin lista vaihtelee sen mukaan milla fiiliksella ma olen, talla hetkella potkii sen verran paahan etta kaduttaa koko paatos ylipaataan tulla Islantiin.

* Kadun usein paatoksia, mitka teen hetken mielijohteesta tai johtuen omista paahanpinttymistani mitka ei edes valttamatta oo oikeesti totta. Vaikka jenkkikesat on ollu mun elamani parhaimpia niin siella on tullu tehtya pari vaaraa valintaa, jotka harmittaa viela nain jalkeenkin pain.

* Kadun erasta paatostani alkuvuodesta 2004. Jos olisin paattanyt toisin niin en tieda missa olisin nyt, voi olla etta jutusta ei ois tullu mitaan tai sitten voisin olla maailman onnellisin tytto. Tata en tule koskaan tietamaan, ja se harmittaa. (Huh, kuulostaapa abortilta, siita ei kuitenkaan ole kyse.)

* Tata iltaa kadun, oiskohan tuo ollu maaliskuuta 2007. Ilta sinansa oli mahtava, mut pilasin kaiken olemalla kanniaalio ja aiheutin ystavyyssuhteeseen merkittavan saron. Ystava lienee jo unohtanu kyseisen illan, mut mua mun idioottimaisuus vaivaa edelleen. Kalimotxo eli kola ja punaviini ei oo edelleenkaan mulle sopiva yhdistelma.

* Kadun sita, etta jatin ranskan ja venajan pois lukion kakkosella, mut oli pakko kun 9 kielta samanaikaisesti lukujarjestyksessa rupes olemaan mahdotonta. Mietin vaan et oisinko voinu jattaa jonku muun kielen pois ku venajan, mut eipa sille enaa voi mitaan tehda.

Kræst kun mua rupeaa masentamaan naa ajatukset, en taida kirjottaa enempaa ettei mee koko ilta pilalle menneita murehtiessa. Laitetaan nyt viela lopuksi kuva mika kuvaa meininkia, minka jalkeen mua yleensa kaduttaa, vaikkei siihen olis mitaan syyta. Tama ilta oli kaikenkaikkiaan onnistunut, helmikuussa 2007 Reykjavíkissa Pelastusarmeijan hostellissa, mutta taa kuva on vaan peruskuva humalaisesta Sirusta, joka voi sanoa tai tehda kaikkea tyhmaa alkoholin vaikutuksen alaisena. 

Piis aut.

1 ummæli:

Unknown sagði...

<3 hei heti sympatiat täältä. känni-elisa on myös ääliö.

Koska kännätään yhdessä? :D


(ja ennenkuin joku kommenttien lukija vetää palkokasvin hengityselimiin, haluan tarkentaa, että emme ole alkoholisteja, ja kyllä haluan nähdä sirua myös ilman alkoholia :D - voi väsymys :D )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails