miðvikudagur, október 06, 2010

Day 16 - Your first kiss

Ekan suukkoni sain ystavanpaivana 2003 Rumpalipojalta, Turun taidemuseon edessa. Se oli kolmas kerta kun nahtiin koulun ulkopuolella, oltiin sita ennen kayty leffassa ja sit luistelemassa. Olin ihan hermona :) mulla on pelkkia hyvia muistoja tuosta illasta, muutenkin tuollon pyyhki todella hyvin.

Asiasta kukkaruukkuun, kavin tanaan uusissa verikokeissa enka edes huomannu sita neulaa, ku oon tottunu niihin verenluovutusneuloihin :) laakarin mukaan mun kilpirauhanen on erittain rentoutunut, sanatarkka lainaus, ehkapa huomenna selviaa etta onko se syy mun vasymykseen, rytmihairioihin ja muihin ongelmiin. Vasymys alkaa nakya jo ulospain, tanaanki jouduin luennolla turvautumaan laseihin ku silmat ei tuntunu toimivan.


Tanaan mulla on mun 4-vuotispaiva Islannissa! Miten aika meneekaan niin nopeasti... Tahan aikaan vuonna 2006 ihmettelin Eyrarbakissa etta mitas kettua :D

Painunpa tasta taas pehkuihin, góða nótt ja terkkuja Rumpalipojalle.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails