þriðjudagur, apríl 27, 2010

tatuointi

Kertokaas mulle immeiset etta onko teilla tatuointeja? Ma oon jo pidemman aikaa haaveillu semmosesta, en oo vaan uskaltanu menna tikattavaks enka ollu loytany mitaan kivaa kuvaa. Mietin semmostaki et ottaisin jonku sanan riimukirjotuksella, mut en tiia minka sanan... Yks paiva netissa tuli tammonen kuva vastaan ja ihastuin:


Mimmosissa paikoissa teilla tatuoiduilla se on? Oliko kallista, sattuko, ois kiva tietaa kaikenmoista! Ma oon miettiny lapaluun kohdalle tai semmoseen paikkaan mika ei valttamatta venyis niin paljon ja sen sais tarvittaessa piiloon... Nilkka ois kiva, mut lapaluun saa piilotettua helpommin. Ja kuka tietaa, ehka ne riimut eksyy jonain paivana mun nilkkaan!

2 ummæli:

Unknown sagði...

mulla (/meillä) on pieni sydän nilkassa. http://media.photobucket.com/image/heart%20tattoo%20ankle/jane121/CIMG3060.jpg vähänniinku tommonen (paikka sama, mut sydän tietty nätimpi :D )

Otettiin ne 2005 kesällä täällä Roomassa, mulla makso vissiin 50€ semmosessa paremmassa paikka (siks niin halva kun vaan ääriviivat ja tatska tosiaan ihan pieni)
En edes muista yleensä että mulla on tatska.
Ei sattunu ja laittaminen kesti tosi vähän aikaa. Enempi jännitti etukäteen, hetkeekään en oo katunu.

Toi on tosi sulosen näkönen mitä olit miettiny. ja hyvältä idealta kuulostaa kyl ne riimutkin.
Itse haluan vielä myöhemmin, äitinä, jonkun tatuoinnin, paikaks mietitty jalkapöytää (onko se oikea sana? :D )

Siru sagði...

Toi jalkapoyta on kans yks paikka minne oon miettiny kuvaa, yhdella mun ryhmalaisella lukiossa oli aurinko jalkapoydassa ja se naytti kivalta ku silla oli balleriinat jalassa :)

Miten sulla meni sen paranemisen kanssa, oliko ongelmia? Sydan ois kans kiva kuva, onneks tatskoja voi ottaa enemman ku yhden :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails