mánudagur, apríl 19, 2010

asiaa Kelalle

Selasin tiedostoja joita olen tallentanut yliopiston koneille ja loysin kirjeen, jossa selitin Kelalle miksei mulla ole lahettaa niille hyvaksymiskirjetta tai hyvaa vuokrasopimuskopiota :D tama tapahtui siis kevaalla 2008, kun ei napannu enaa tehda 40 tuntia viikossa toita koulun ohella.

Huomaako mistaan ettei mua ottanu lainkaan aivoon?

LISÄTIEDOT

Hyväksymiskirje:
En saanut missään vaiheessa hyväksymiskirjettä, sillä yliopisto kadotti osan hakupapereistani. Sain vastauksen soitettuani yliopistolle kuukausi ennen lukukauden alkamista. En voi siis lähettää hyväksymiskirjettä, sillä minulla ei ole sellaista ollenkaan. Kävin kysymässä yliopistolta todistusta josta ilmenisi tutkinnon nimi ja se, montako vuotta opiskeluni kestävät, mutta he sanoivat etteivät he voi antaa sellaista todistusta, sillä he eivät voi taata, että opiskelen tutkintoni loppuun.

Kopio vuokrasopimuksesta:
En pysty kääntämään koko vuokrasopimusta, sillä en ymmärrä kaikkia kohtia, mutta saan käännettyä kaikki tärkeät kohdat. Vuokra-aika –kohdassa vuokraisäntä kirjoitti uudet päivämäärät suttuisesti päätettyämme jatkaa vuokrasopimusta, ja minulla on kopio vain tästä versiosta, sillä aiemmin en saanut kopiota lainkaan, vasta nyt pyydettyäni tämän suttuisen version.

Ne pari kertaa kun oon soittanu Kelaan ja kysyny etta mita valuuttakurssia kaytan lomakkeissa kun Islannin pankkien mukaan yks euro on jotain 170isk, Suomen pankkien mukaan lahes 300isk, ja Euroopan keskuspankki ei edes ottanu islannin kruunua huomioon, tyyppi on revenny totaalisesti puhelimen toisessa paassa. Kerran se vaan nauro, toisen kerran ne sano et kayta sita kurssia mika on paras sulle :D Ah Kela, pliis oo yhta huumorintajunen kun tuun kesalla jatko-opintopapereiden kanssa.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails