sunnudagur, apríl 25, 2010

Au pair -veljen rippijuhlat

Ennen ku alotan ni voi kiesus miten arsyttava taa uus kirjotussivu on! Oon tapellu valehtelemati ainaki puol tuntia ku taa heittelee noita kuvia minne sattuu!

Mut joo, tanaan mentiin Nicolan kanssa Stokkseyriin mun au pair -muksun eli islantilaisveljen Davíðin rippujuhliin. Au pair -isan sisko kyytsas meidat sinne, vajaa tunti autolla. Tuhkapilvea ei nakyny ku oli sumua.

 

Tuntuu aina niin ihanalta paasta pois paakaupunkiseudulta, meilla kun ei oo autoa tai kortteja niin nytkin oltiin Reykjavíkissa jumissa 5. tammikuuta lahtien. Alemmassa kuvassa Eyrarbakki, pieni kalastajakyla jossa olin au pairina 8 kuukautta 2006-2007.


 

Onnistuttiin eksymaan Stokkseyriin, jossa on viela vahemman ihmisia ku Eyrarbakissa...


 

Tommosessa mestassa oltiin, tarpeeks iso koko suurelle suvulle!


 

Siella painelee menemaan Arnar Pétur ja Björn Eggert.

 
Jestas miten muksut oli kasvanu! Davíð on pojista isoin ja paasi tanaan ripilta. Davíð tykkaa kovasti musiikista, joten annettiin sille lahjakortti levykauppaan. Melko persoonatonta, mut en tieda millanen musiikki on mieluisaa ja tuolla lahjakortilla luulis semmosen loytyvan :)

 

Arnar Pétur, Björn Eggert ja Ásmundur, mun issikkaveljet.


 

Tassa mun islannin-perhe: Vanhemmat Helga ja Haukur ja pojjaat.


 

Björn Eggertilla oli kiivas tarinataiteilu meneillaan. Ku olin au pairina niin Björn Eggert oli vuoden ja vaihdoin sille vaippoja, ja nyt tuo puhu tauotta ja menee kesan jalkeen kouluun! Mita tapahtu sille ketsuppihirmulle joka puhu ykstavusia sanoja ja heitti mua linnalla ja kovakantisilla kirjoilla?


 

Lamminta ruokaa oli tarjolla ja syotiin hyvin. Pojilla on huput paassa kun juhlapaikan lampotila oli varmaan jotain kymmenen asteen tuntumassa. Kuvassa Arnar Pétur ja Björn Eggert.


 

Nicola tuli heti juttuun poikien kanssa :) tassa Arnar Pétur.


 

Ah, jalkiruokaa! Haukur kaataa suklaakastiketta Björn Eggertin kakun paalle.


 

Helga oli tehny tuon tajuttoman marenkikakun, jonka valissa oli kermavaahtoa ja paarynaa, omnomnom! Helgan sisko Ester oli tehny tuon suklaakakun, omnomnom. Santsasin ku mulla oli niin ikava tota marenkikakkua.


 

Tan kuvan ois pitany olla tossa aiemmin, en jaksa enaa tapella tan kans... Paivansankari Davíð alotti kakun Haukurin avustuksella, marenki oli sen verran janna et Helga leikkas mun palan :)


 

Tassa viela Davíðin kanssa. Huomaa miten me matsataan! ;) Ja mulla taas tuo pohottyny Gunnar Birgisson -ilme kera mehevan kaksarin... Oli niin ihanaa nahda issikkaperhe taas! Einu sinni en: til hamingju með daginn Davíð!

2 ummæli:

Unknown sagði...

Siruuuuuu...

Ihanat kuvat ja voi luoja miten ihanat pojat!


<3

Siru sagði...

Elisaaaaaa <3 nain unta et sain sulta postikortin ja tajusin etten ollu viela laittanu kiitoskorttia! Laitahan mulle siis sun osoite :)

Tuo pienin noista pojista oli eilen kuulemma pukeutunu hyvin, laittanu kymmenkruunusen taskuun (vastaa noin viitta senttia siis euroissa) ja lahteny yhden miehen puheille, koska silla on hevonen jonka taa pieni ois kiinnostunu ostamaan :D niin ihania veijareita! <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails