föstudagur, apríl 23, 2010

karppipohdintoja

Loysin tanaan yliopiston kirjakaupan alennusmyynneilta noin viidella eurolla tammosen kirjan:



Aattelin kotimatkalla etta tuo kirja on ihan varmasti pelkkaa jenkkiskeida-lapalassynia, mut selailin sita tossa asken ja taytyy myontaa, etta tuo nainen on alyttoman hauska! Vaikuttaa ihan luettavalta kirjalta, karppausta lahestytaan tarpeeks monelta nakokulmalta ja myos makeutusaineet sun muut kyseenalaiset asiat kaydaan lapi. Mun piti koittaa tota vasta tenttien ja kandin jalkeen, mut jos kert energiataso on ihan eri ku normiruokavaliossa ni taidan koittaa heti ku tulee opintotuki.

Mun ihannepaino painoindeksikaavan mukaan ois nykysesta 20kg vahemman, mulle kylla riittais ihan 10 kilonki pudotus... En oo kayny nyt salilla vahaan aikaan ku se vie niin paljon aikaa pois mun kandiahertelusta. 

Kandista puheenollen, mun supervisor sano tanaan etta "sun tekstista ainakin nakee ettei kukaan islantilainen oo kirjottanu sita sun puolesta tai et sa et oo tarkistuttanu sita kellaan" :D Ehka sit graduvaiheessa osais kirjottaa uskottavammin.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails