mánudagur, nóvember 09, 2009

luentohorinoita

Oon nyt kuukauden pitany tata blogia enka ikina ois uskonu etta tata kurkattais lahemmas 700 kertaa! Tsiisos kraist!

Lansirintamalta ei mitaan uutta. Nukun edelleen tosi huonosti, ja huomenna ois se pirun passiiviesitelma... Oon just luennolla, opettaja puhuu Njáls sagasta jonka tosiaan avasin ekaa kertaa eilen. Taa vaikuttaa hiukan selvemmalta ja kiinnostavammalta ku Egils saga, joka kylla kasiteltiin luennoilla jo, en kuitenkaan oo ehtiny alottamaan sen lukemista. Onneks tentti on vasta joulukuun 8., vaikka sita ennen pitaa palauttaa aiheeseen liittyva essee.

Kaytiin Nicolan kanssa lauantaina Ikeassa, syotiin lihapulla-annokset ja shoppailtiin. Haluaisin syoda perunaa useamminkin, mut oon allerginen joillekin perunalajikkeille. Pakastettuja perunoita voin syoda, ja noista Ikean perunoista ei oo tullu mitaan reaktioita. Au pair -vuoteni jalkeen oon ostanu perunoita vaan yhden kerran, syksylla 2007. Nyt ois kylla kiva syoda joskus jotain muutakin ku pastaa, riisia tai nuudeleita, mut mua vahan pelottaa kokeilla etta mitka perunat taalla sopii mulle.

Nicola osti mulle Ikeasta ihanan punaisen paivapeiton ja semmoisen punaisen lasipallon, minka sisalla on lamppu. Nyt voi hyvilla mielin loikoilla sangylla ja lueskella Njálin seikkailuista, varsinkin kun ei oo pelkoa nukahtamisesta...

3 ummæli:

Elina sagði...

Perunat on must ehdottomasti parhaimman makunen lisuke (ja naurettava ravintosisällöltään)! Ikean lihissettiä oisin valmis vetämään vaikka joka päivä :P

Ja kuvia siitä lasipallosta ja sirusta lukemassa <3

Matte sagði...

hei mistä näkee kuinka paljon omaa blogia on luettu? :)

Siru sagði...

koita vaiks tota mika mulla on tuo laskuri, laskuri.tiedot.net :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails