fimmtudagur, maí 03, 2012

gradun välttelyä ja Loki

Hollaripoo. Istun koululla lukusalissa ja vieressä odottaa 600-sivunen järkäle islanniks. Onneks oon kattellu siitä jo tärkeimmät kohdat ni nyt tän päivän voi pyhittää kirjottelulle... mut eka muutama kuva.

käytiin Johannan kanssa Hallgrímskirkjanin tornissa...
...yli 5 vuotta asunu täällä ja nyt vasta ekaa kertaa menin :l
keskiyön tienoilla parisen viikkoa sit
eksyttiin muutaman mafialaisen kanssa yhdelle...
..."yhdelle"
Vappu meni leppoisasti koululla ja Johannan luona, valmistauduttiin
the Avengers -leffaan kattomalla Iron Man 2 ja Thor.
fanitytöt
Käytiin eilen kattomassa The Avengers. Jessus soikoon ku Loki oli hottis, samoin Tony Stark... Mun mielestä kyseinen leffa oli tosi hienosti tehty. Mua häirittee joissain leffoissa ku joku ihminen on esim. taistelukohtauksessa tehty tietokoneella eikä sen liikkeet näytä luonnollisilta, hyvänä esimerkkinä se ku Legolas seikkailee sen norsun päällä tokassa LOTR-leffassa. Olin kaikin puolin tyytyväinen, en tylsistyny missään vaiheessa ja leffan tekijät on selvästi huumorimiehiä. Mentiin 3D-näytökseen, tää oli kolmas leffa minkä nään kolmiulotteisena ja oli kyllä vaikuttava, myönnän. 

*jizz*
Robert Downey Jr. *_*
Dodii, hörppään sumppia ja avaan gradutiedoston. Pitäkää ittenne miehinä!

P.S. Nyt alko mun vimppa kuukausi yksin, Samuel tulee tänne jo ens kuussa! <3

P.P.S. Ihan pakko ku löysin tämmösen, sori.


Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails