miðvikudagur, maí 16, 2012

Fjölmenningardagur

Lauantaina täällä Reykjavíkissä oli Fjölmenningardagur eli monikulttuurinen päivä. Osallistuttiin keskustan halki kulkevaan marssiin, olin maanpetturi ja marssin italialaisten kanssa. Tässä kuvapläjäys.



sain Mauriziolta pitkän kepin, johon tökkäsin Sardinian lipun

mulla Sardinian ja italianopellani Mauriziolla Toscanan lippu,
etualalla Ambra kanto Ligurian lippua.


Suomen edustus pirteänä ja iloisena

Matteon vuoro kantaa Ligurian lippua, takana Suomen edustus

nuo dissas mua


Saga näytti meille miten lippua pitää heiluttaa

"wiiiiii", kummisetä heitteli korkealle!

Paavo Olavi

Marssin jälkeen mentiin shoppaamaan kunnes dropattiin.
Miksen mä osaa kävellä korkkareilla??!??!?!?!?

Löysin alelaarista ihanat popot. Kannatti odottaa kassajonossa puoli tuntia;
kassatyttö teki virheen kassalla ja maksoin noista alle euron :D

Juttelin eilen Kirsi Kunnaksen kanssa puhelimessa. Nyt varsinkin mun gradu tulee rokkaamaan. :)

P.S. Ai niin, osallistuin yllättäen romanian kielen kurssille! :D Helppoa ku heinänteko ainaki toistaseks. Kuuluisia viimisiä sanoja...

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails