þriðjudagur, janúar 25, 2011

:( ja :)

[Thyella] huh
[Shireh] mitäs?
[Totke] yleinen ilmaus sille että thyllis on ollut taas homobaarissa

Olipa taas viikonloppu. Hengattiin Johannan, Paavon ja Andrén kanssa Ikeassa, ja sit menin poikien kans yoelamaan. 

Þorrablót on tulossa, eli aika millon syodaan mm. hapatettuja passinkiveksia, lampaanpaita, madannytettya haita... hyi. Naita herkkuja on tarjolla myos Ikeassa.
André piiloutui
Johanna asettelemassa munakelloja soimaan
Kuka selvajarkinen laittaa tammosen keittioonsa? Multa ainaki menis ruokahalu joka kerta.
Antakaa anteeksi mun flunssanaama, halusin vaan esitella mun uuden mekon mika loyty kirppikselta noin kolmella eurolla!

Homobaariin paadyttiin niinku aina, ja loppuillasta paadyin tanssimaan Andrén kanssa poydalla. Se poyta oli tosi pieni ja seiso vaan yhdella jalalla, en tajua miten ollaan pystytty tanssimaan silla :D Selvana oltais ihan varmana kaaduttu.

Sitten niihin harmillisiin juttuihin. Elattelin toiveita et oisin voinu lahtea Erasmus-vaihtoon Bilbaoon (ja opiskella baskia) tai Urbinoon, mutta meidan lafkan proffa sano etta mun suomi ei oo tarpeeks hyvaa niiden mielesta, ketka tarkisti mun syksyn kaannokset... Eli voi olla etta joudun Suomeen vaihtoon. Ketuttaa, melkein rupesin itkemaan siella proffan luona. Oon nyt kaannoshistorian luennolla, proffalla on vetoketjullinen ruutuhuppari ja Pink Floyd -t-paita. Mutta no, katotaan.

Tekis mieli menna kotiin ku on silma- ja poskiontelontulehdus.

Selasin sunnuntaina kesan 2007 paivakirjaa jenkkikesastani, ja tormasin alkukesan ostoslistaan: kumikengat!!!! Hyi olkoon, onneks tulin jarkiini enka ostanu Crockseja.

5 ummæli:

Miltsu sagði...

Heissan!

Mites olis joku pienenpienimuotoinen blogimiitti helmikuun ekana viikonloppuna? :) Mä on tulossa Reykjavíkiin sillon ja myös semmonen Mira bloggari sieltäpäin olis innostunut semmosesta. Miltäs kuulostais? Sut on kans yks tyttö Selfossista mutta en tiiä onko se miten hyvin tavotettavissa kun se ei bloggaa niin usein.

Siru sagði...

Voi, se ois mahtavaa! :)

Miltsu sagði...

Great :) Täytyy kattoo sit lähemmin et minä päivänä ja mitä me puuhastellaan mut ilmottelen sulle sit et mitä ne muut vastaa.

Miltsu sagði...

No niin kummatkin tytöt, Mira ja Emmi, on innolla mukana ja lähetinkin niille sähköpostia. Jos annat jonkun mailiosotteen niin mä voin laittaa mailia kaikille yhteisesti. Wee :)

Siru sagði...

skh3@hi.is :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails