föstudagur, febrúar 05, 2010

mieleni minun tekevi

Tapahtui eraana perjantaina... okei, tanaan.


Olin koululla kirjottamassa kandityota, yritin kovasti pitaa motivaatiota ylla ja kaikki meni hyvin, kunnes kuulin jotain erittain hammentavaa...


...kuulinko ma nyt oikein?


Kylla, mua vastapaata istu kaks aika hyvannakosta miekkosta, jotka keskusteli keskenaan - toinen puhu italiaa, toinen espanjaa. Se jos mika... tai enpa sanokaan. You get the picture. Kræst, ma vannon. Oisin voinu kuunnella sita keskustelua loputtomiin, vaikka ne puhukin vaan opiskelusta. Tsitsing.


Opiskelumotivaatiota pitaa ylla mun muistiinpanovihko ja kansio, jotka Nicola osti mulle yhdesta pienesta italialaisesta kirjakaupasta. Hello Kitty -juttuja ei voi koskaan olla liikaa, ainakaan Sirulandiassa.

Ostin muuten eilen tommoset kengat, mut vaaleanturkoosit kun oli alennuksessa. Ostin viime huhtikuussa tuommoset punaset missa oli valkosia paakalloja, ja ne oli ehka parhaat kengat ikina. Maanantaina ne sano kovan kayton jalkeen sopimuksen irti, ja oli pakko ostaa uudet. Voi harmi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails