þriðjudagur, ágúst 23, 2011

kuontalokääk

Kävin hakemassa Leimun tänään koulusta ja matkalla huomasin TYA-oppilaitosten kauneushoitolan, missä opiskelijat tekee hoitoja, kampauksia ja meikkejä melko edulliseen hintaan. Oon himoinnu tässä koko kevään ja kesän että ottaisin vähän väriä päähän, ja nyt marssin hetken mielijohteesta tonne puljuun sisään ja varasin ajan maanantaiks! ÄÄÄÄK. En ees tiiä mitä haluan.

Tää mun väri on siis mun ihan oma hiustenväri, en oo vaalentanu sitä enkä tehny muutenkaan oikeestaan mitään muutaku suihkussa piipahtanu. Jenkeissä kolme vuotta sitten koitin jotain kuukauden kestävää shokkiväriä, eka sinistä ja sit pinkkiä päälle, nää kuvat on ollu täällä jo aiemminki mut laitetaan ne nyt tähän taas:


Bongasin tuolta pari inspiroivaa kuvaa. Haaveena ois siis semmosia kivanvärisiä raitoja, mitkä alkais liukuvärjättyinä ettei tulis juurikasvuongelmaa, ja sillai et ne ois tuolla hiusten alla ja seassa, ettei tossa päällä. En tiiä tajusko tota nyt taaskaan ketään. 

huh mikä muovichiksi

Mun päässäni sininen haalistu semmoseks kivaks levätukaks...

Jos mulla vaan ois pokkaa ni lähtisin oitis tämmöselle linjalle:


Huoh, noi on niin ihania. Ehkä tällä hetkellä realistisin on jotain tätä luokkaa, pinkillä ja punasella tai jollain muulla kivalla värillä:

 

Äääääää no onneks mulla on vielä aikaa miettiä. Lähden tänään kissavahdiks erään höntin kanssa, kun isi ja Jonna on Pariisissa häämatkalla perjantaihin asti... jos vaikka siellä laiturilla raatoillessa tulis joku kuningasidea.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails