fimmtudagur, ágúst 11, 2011

F1-forumin risteily ja islanti-ilta

Maksa vinkuu taasen, olin meinaan viikonloppuna foorumin tröpöjen kanssa päivä Tukholmassa -risteilyllä ja sit tiistaina tuli mafialainen Heli katsastamaan Turun yöelämää. Tässä pari valittua fotoa, katsokaa omalla vastuulla.

Foorumin risteilylle lähdettiin kymmenen törpön voimin. Reissu koostui mm. hassuttelusta, otsan peukuttamisesta, photobombauksesta, alkoholin maistelusta, plänkkäämisestä, hahmon Kouvo bongailemisesta, "6-1" -huuteluista ja hytteihin soittelusta. Eeppisintä oli kuitenkin Kouvon kanssa tyhjässä diskossa tanssiminen aamukuudelta kera ostoskärryjen.

Matkalla, kuva by tmoi. 
Peukkua otsaan!
Törppöjä koolla.
Reissun naisedustus.

Kuvan otti tmoi. Onnistuin photobombaamaan aika hyvin!
tanssiliike "epileptinen hylje"
Heli on lomalla nyt Suomessa ja aateltiin Samuelin ja Petrin kanssa kutsua se tänne Turkuun. Pojat kiersi toukokuussa Islannin ympäri ja elämään jäi Helin euroviisubileissä huutama "there is no Geir Rönning in this house!" - tutustuttiin siis Turun yöhön ja vedettiin karaokessa tosi huonosti. Heli, me ei olla kauheen hyviä... 









Aamulla meinas tulla itku linssiin, kun olin lähdössä ES-metsästysreissulle kauppaan ja ilmassa oli syksyn tuoksua. Huomasin omenapuun minkä oksat notku omenia, ja tajusin että mun elämäni kesä alkaa olla ohi. Mulla ei oo vieläkään lentolippua Italiaan, Perugiasta sentään löyty mulle huone. Voisko joku pysäyttää ajan?

1 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Hei, juuri löytäneet blogiisi Yahoo, ja totesi että se on todella mahtava. Aion varoa Brysselissä. Minä arvostan jos pitää kirjoittaa tästä aiheesta tulevaisuudessa. Monet ihmiset hyötyvät kirjoittamista. Kippis!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails