miðvikudagur, maí 12, 2010

iloisia uutisia x2

Maanantaina oli BA-teesin viimeinen palautuspaiva. Lahdin aamukahdeksalta kirjastoon tarkistamaan, etta kaikki on kondiksessa. Tietysti kirjaston tietokone hajoaa ja aikaa tuhlaantuu kun joudun vaihtamaan tietokonetta. Sitten kipitin akkia yliopiston kirjapainoon, jossa jonotin tunnin omaa vuoroani. Puolen tunnin kuluttua selviaa, etta mun ois pitany tulla kirjan kanssa perjantaina koska niilla ei oo aikaa skannata ne 20 sivua. Sain kuitenkin kopioida ilmaseks ne sivut siella, ja reilun tunnin jalkeen joku skannas ne ja laitto yhteen mun kandin kanssa. Sitten oottelin taas lisaa, kunnes joku toi valmiin kandin ja sano etta mun pitaa tarkistaa onko kaikki kunnossa. Pari sivua oli vaarassa paikassa, mutta korjattiin ne ja sanottiin etta saan tulla kahden tunnin paasta, kello kaks, hakemaan.

En kuitenkaan malttanu oottaa kahta tuntia, joten menin jo tunnin paasta kuikuilemaan ja siellahan ne 4 kopiota jo odotti noutajaansa! Maksoin noin 50e neljasta kopiosta, n. 70 sivua per kopio... 



Siina se nyt sitten on, vihdoinkin!

Palautin sen humanistisen tiedekunnan toimistoon ja mua onniteltiin kovasti. En sanonu etta mulla on tosiaan viela yks tentti jaljella :D mut onnittelut tuntu kivalta. Hihkuin hetken aikaa ulkona ja sitten menin kotiin, jossa mua odotti kirje yliopistolta:

Minulla on todellinen ilo ilmoittaa sinulle etta hakemuksesi kaantamisen maisteriohjelmasta on hyvaksytty silla ehdolla, etta valmistut nyt kesakuussa arvosanalla 7,25.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

JEEEEE! Mun keskiarvosana on nyt jotain 7,5 ja pari arvosanaa viela puuttuu, lopulta mulla tulee olemaan 222 opintopistetta eli oisin saanu jattaa joitain arvosanoja pois valinnaisista kursseista, mut ei mulla ollu niita niin montaa... Pitakaa peukkuja etta mun keskiarvo pysyy tuon ylapuolella!


1 ummæli:

Miltsu sagði...

Koitin kommentoida aikasemminkin mutta ei toiminut. Onnea kuitenkin paljon teesin valmistumisesta! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails