mánudagur, mars 01, 2010

æææ onk pakko

Noniin, muutto tehty. Hiukan oli haikea lahtea Hátúnin kampasta, jossa tuli vietettya melkein kaks vuotta. Tuntuu hiukan oudolta nyt olla ilman Helia ja Johannaa, huutelen aamuisin yksin hola-huutoja ja uudessa kampassa vaan kaikuu. No ei, on siella onneks niin paljon skeidaa ettei kaiu enaa.

Lahdin perjantaiaamulla yliopiston kuntosalille.



Heli ja Páll Óskar sano jaahyvaiset Johannan ikkunan takaa Hátúnilla.

Perjantaina Nicolan kaverit Nicola, Stefano ja Paolo roudas meille Danielan sohvan! Se on tosi mukava, mut osa noista istuintyynyista on vahan revenny, siks heitettiin tohon paalle mun vanha paivapeitto.

Lauantaiaamun aamupala ennen Ikeaan lahtoa.



Loskanakymat olkkarin ikkunasta.

Ostettiin lautasia ja meitsi pesas ne. Miks meilla ei )"/%&&$&# voi olla sita $//"#%)=!=($%/n kuivauskaappia?

Meitsi taas McGyveroi kattilat kokoon veitsen avulla, kun ruuvimeisseli oli viela Hátúnilla.

Eilen mentiin hakemaan viimiset kamat pois Hátúnilta ja siivoilemaan. Meidan vanha talo tossa vasemmalla, ja Esjan takaa tuli hassuja pilvia.

Heli laitto joskus kauan sitten pesuhuoneen oveen lapun, jonka pitais motivoida tupakoinnin lopettamiseen.

Nyyh, mun huone oli niin autio!


Jep jep, nyt asutaan sit virallisesti uudessa asunnossa. Kuvia tulee sitten kun siella ollaan saatu kamat kaappeihin.

Mun koneessa ei oo nettia tuolla uudessa asunnossa ku Nicolan mokkula ei toimi Linuxissa, pentele. Tulin yliopiston kirjastolle surffailemaan koneeni kans vaiks oon kipea, ja kopioimaan yhden mun opettajan kirjottaman kielitiedeartikkelin. Oon surffaillu tassa jo kolme tuntia, viela pitais lukea yhta kirjaa mika pitaa olla luettuna viikon paasta. Jos nyt reippailisin :)

Saamarin flunssa!

2 ummæli:

Matte sagði...

äää sulla on samanlainen dakinen reppu ku mulla!!!111 <3

Siru sagði...

Onko :D jee, samiksii!! :D Ostin ton puoltoista vuotta sitten, tykkaan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails