miðvikudagur, mars 24, 2010

fullkominn miðvikudagur

Ah, mika paiva!

Herasin puoli kasilta, soin Weetabixeja maidon ja Ikean luomukuningatarhillon kanssa ja ampaisin kouluun. Syntaksin luennon jalkeen juttelin opettajan ja mun thaimaalaisen kurssikaverin kanssa esitelmasta, joka meidan pitaa pitaa kahden viikon paasta. Aiheena on byrjunarhorf, se on jonkinnakonen futuurin vastike kun islannissa ei suoraa futuuria ole, vahan niinku suomen tulen syomaan omenan (isl. ég fer að borða epli, sanatarkasti menen syomaan omenan). Mut joo, kielioppi sikseen, tanaan on ollut mahtava paiva.

Tutkailtiin opettajien kahvihuoneen ikkunasta ku tulivuoresta tullu tuhka oli varjanny osan taivaasta punaseks, mut eihan mun kamera sita halunnu tallentaa.

Kun olin jutellu esitelmasta, menin salille ja reippailin siella puoltoista tuntia. Kotiin kavellessa vasytti.

Joku tarharyhma pysahty ihastelemaan tulppaaneja.



Tulin kotiin ja mulle oli tullu ilmotus ulkomaisesta kirjelahetyksesta! Arvasin kylla mika kirjelahetys oli kyseessa, arvontavoitto ihanalta Elisalta Roomasta :)

Singahdin suihkuun. Mun nenanpaassa on joku kipea nappy, ois ees finni... Arsyttavassa kohdassa.

Soin hiukan skyria.

Olin kotona tasan puol tuntia. Venyttelin, kavin suihkussa ja pesin hiukset, soin skyria, vasasin evaat yliopistolle, puin paalle ja lahdin. En malttanu meikata tai odottaa etta hiukset ois kuivunu, odotin niin innolla postiin menoa :)

Menin sisapihan kautta ja ystavat tuli moikkaamaan.



Matkalla kuljin Ranskan ohi...

...ja Venajan (kyltit on vaan hamaysta).

Khanada (kummeli-tyyliin).

Vihdoin postissa!

Iiiiiiiiiiiiiiik, pakettiiiiiiii!

Moikkasin kavereita matkalla yliopistolle.


Jannitti!

Paketin sisalta paljastu aarteita! Voisin ruveta helposti selibaattiin Kinder Cerealien avulla :P Olin ku pikkulapsi jouluaattona ja taisin vinkasta pari kertaa, kun sain lukusalissa silmayksia :D Ja ihana Sirulle sopiva leffa, en malta odottaa iltaan :) :) :)

Suloinen avaimenpera loysi heti paikkansa, kaikki varit kay savy savyyn enka malta piilottaa sita taskuun avainten kanssa :)

Istuin koululla 6 tuntia ja sit alko napostelemaan. Kavelin kotiin ja nautin ihanasta saasta, ja kavereita tuli taas moikkaamaan sisapihalla. Toinen kisuista oli liian nopea mun kannykan kameralle.

Nicola ilahtu myos paketista :) se kokkailee just intialaista, kohta syodaan ja sitten on leffailta :) :) :) Che bella giornata!

1 ummæli:

Unknown sagði...

Hei jeee!!
Ihanaa ettà tykkààt :)
<3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails