laugardagur, apríl 14, 2012

bazinga

Jostain bongasin joskus semmosen lauseen että jos stressi polttais kaloreita, oisin supermalli. Siinä tapauksessa oisin kesään mennessä keskitysleirikunnossa. En saa nukuttua enää ku mietin että mitä voisin lisätä graduuni, eikä se auta vaikka kirjottaisin sen paperille koneen ollessa kiinni, koska ne on vaan juttuja mitä en ehtiny slash jaksanu slash muistanu naputella päivällä.

Huomenna on kuoron konsertti, kutsuin muutaman ystävän mutta kaikki on kiireisiä. Nicola on tulossa kuuntelemaan! :) Illalla on pieni kokoontuminen Hemmi & Valdi -kuppilassa, koska yks suomalainen Taru on käymässä täällä ja sillä on laaja ystäväpiiri, jotka sattuu myös olemaan ystäviä keskenään. Mä tunnen sieltä yllättävän monta, ja voisin ehkä nauttia yhden huurteisen, niinku terapeutti mulle ehdotti tiistaina.

Ärsyttää olla koko ajan ku peffaan ammuttu karhu. Pinna on kireellä ja misanthropiat huipussaan aamusta iltaan. Keskittymiskyky on lähes olematon ja itku tulee ihan olemattomista asioista. Onneks mulla on Big Bang Theoryn neljä ekaa tuotantokautta, niillä saa iltasin hiukan ajatuksia muualle, sillon ku kolmen tunnin aikaeron takia mun kultani on jo nukkumassa.

Blogger ei anna mun laittaa videoita tai kuvia, mennään sit kuvattomalla postauksella tällä kertaa. Toivottavasti ens kerralla onnais. Nyt hammaspesu, yks jakso vielä Sheldonia ystävineen, ja sitten voin gradussa esiintyvää esimerkkilausetta lainaten heittelehtiä sinne tänne sängyssäni. Unosia, tsup.


Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails