fimmtudagur, júní 02, 2011

sushia, synttarit ja sheebaa

Kesa! Ja viis plussa-astetta.

Minna vei mut viime viikolla sushille! Oli kylla positiivinen yllatys, olin aina jotenki miettiny etta se on yliarvostettua, mut ah! Rakastuin.

amatööri
nuo meni semmosella liukuhihnalla ja siita sai napata :)
jotain niin parasta.

Mulla oli viikko sitten torstaina synttarit. Oli sinansa aika aneemista, koska taa oli eka synttari sitten vuoden 2002 ku oon sinkku, jos vuotta 2007 ei lasketa. Aamulla hengasin kotona yksikseni ja sit hain pizzan Dominokselta ku sain aidilta synttarilahjaks pizzarahan. Oli muuten eka pizza minka sain syoda kokonaan ite varmaan sitten syyskuun! Voi kuulostaa aika hassulta, mut meitsi elelee lahinna paahtoleivalla ja nuudeleilla. Sit kattelin leffoja ja menin kuoroharkkoihin, jossa mulle laulettiin moniaanisesti synttarilaulu :) sit tulin kotio ja kavereita tuli kylaan. Kaikin puolin tosi onnistunut paiva, facebookissa oli ~230 onnitteluviestia ja tekstaria pukkas ja nettipankkiki onnitteli :D

ah, Domino's
pepperonia, kanaa, sipulia ja pizzakastiketta missa on aurinkokuivattuja tomaatteja ja valkosipulia
Ewan katolisena pappina, happy birthday to me.
Irina, Minna, Paavo ja Maria synttariteella ja -kaakaolla.
Johanna, Heli, Sæþór, mina ja Nicola.
Vois tassa nyt sen asuntoesittelynki hoitaa pois, en ma onneks oo asunu tassa ku viis kuukautta :D

Kiitos kaikille ketka on lahettany turistikortteja, kohta saan seinan peitettya :)
mun shittia  
mulla on ceiling catin sijaan ceiling-hottiksia. mun sangyn ylla siis.
ns. kenkateline...
miks, oi miks en osaa kavella koroilla?
Puuh, reilun viikon paasta lennan Suomeen, vaikea vielaki tajuta etta sit tuun takas tanne Islantiin vasta 8-9 kuukauden paasta... en oo vielakaan kattonu sita 15 kiloa minka kanssa mun pitais parjata sinne asti, jos vaikka huomenna alkais katella hiukan.

5 ummæli:

Unknown sagði...

Oooh. ihana että oli ihanat synttärit ja pizzaa. (dominos tuo meillekin kotiin jeee. <3)

rakastan pretty in pink:ä. sekä biisiä että leffaa.

ja mulla on toi sama happy bunny juliste - PARAS!

oot ihanaaaaa

Unknown sagði...

obviously kuuntelin pretty in pink soundtrackia ihan toiselta sivulta, MUTTA se on ihana silti ja suosittelen:D

Manuel sagði...

Moi!,

Seems you are having fun in your last days in "The Rock", keep enjoying!. By the way, nice sushi and nice shoes!!!.

Hope to see you soon! :)

Nafnlaus sagði...

ootteko te nyt nicolan kanssa kavereita vai onks toi se sama nicola?

Siru sagði...

Manuel, thanks! I'm trying my best :) I can't wait to see you again!!

Anonyymi, ollaan aika hyvissa valeissa nyt Nicolan kanssa, se ei kuitenkaan oo kovin helppoa mulle... mut musta tuntuu etta taa on todella hyvan ystavyyden alku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails