fimmtudagur, júní 30, 2011

juhannushäät

Sori etten oo päivitelly, tää kone ei tykkää musta. Viime viikolla isi meni naimisiin Jonnansa kanssa, tässä hiukan kuvia hääjuhlista. Merimaskun kirkosta siirryttiin Rantamakasiiniin, ja siellä mun veli Kauri laulo kaks Juha Tapion biisiä ja sit meillä oli yllätysnumerona rickrollaus Rebecca Blackilla maustettuna. Video postauksen lopussa.

Lukko, joka laitettiin Merimaskun siltaan ja avain heitettiin mereen.
Aatto. Mukana bestman Kaitsu.
Kirkossa.
Riisien sijaan hääpari peitty saippuakupliin.
Jonna ja isi.
Allekirjoittanut ja Pauli-veli.
Kauri ja tyttöystävä Eva.
Runo Rumpsis.
Leimu ja Runo, kerrankin asiallisesti!
5 and a half men
"Mä en tienny että teistäki saa normaalin kuvan otettua."
Pauli.
Leimu sekos.
Kaikille oli tehty nimilaput.
Isin ja Jonnan luota.
Hui kauhee, tossa toi video. Mulla on vammakädet ja laulan päin helvettiä, koska mua hermostutti niin paljon; en oo ennen laulanu mun sukulaisten edessä. Jalat täris niin paljon, että kattosin Kauria pari kertaa ja mietin että nyt mä maistan lattiaa. Isi ja Jonna kuitenki tykkäs itkuisista silmistä päätellen. Pointti tässä oli siis juhlaväen rickrollaus, koska isi näytti nuorempana ihan Rick Astleylta. Tää koko juttu oli Kaurin idea, pointsit sille. :)

1 ummæli:

Sinäputki sagði...

Hurraa!

T: Sama tyyppi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails