fimmtudagur, júní 09, 2011

lyodaas vahan faktoja kehiin sko

Meilla on taalla ihan saamarin kylma. Mittari nayttaa talla hetkella +4, ja siella on tosi kova tuuli. Mulla on kunnon talvitakki paalla ja silti hampaat kalisee, hrrrr. Eilen ja tanaan oli kuulemma tullu taalla Reykjavíkissakin lunta, ma olin vissiin liian kiireinen huomaamaan sita... Krhm.


Lauantaina mua saa kaapia Hki-Vantaan edesta, mahdanko paasta Turkuun asti:


Mutta jottei taa jannittava VeitsiKurkulla -elama paastais mua liian helpolla, niin Keflavíkin kentalla on kuulemma lakkoilevia mekaanikkoja, tassa huomisen aamun lennot (mulla siis samaan aikaan lento lauantaina):


Pitaiskohan ruveta pikkuhiljaa miettimaan pakkaamisen alottamista...

1 ummæli:

unae sagði...

Huhhuh miten kylmä. Tervetuloa vaan tänne lämpimään Suomeen :) Ainakin viime päivinä on lämpöä riittänyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails