sunnudagur, maí 29, 2011

tatska

Oon jutellu tasta aiheesta ennenkin, mutta nyt mulla ois visio valmiina. Sain Mafialta ja Nicolalta synttarilahjaks rahallista avustusta siihen :) Kysymys kuuluu enaa et ottaisinko mustan vai punasen. Punanen on aina ollu mun ykkoslempivari, mut musta ois aika basic. Nyt hei tyhma kysymys: saisinko ma tarvittaessa laitettua mustalla tosta paalta? 

Tammosen kuvan otan:


Taa on rakkauden galdrastafur, mikakohan ois paras kaannos... taikamerkki? Sen on tarkotus vetaa puoleensa rakkautta. Aattelin etta taa vois olla hyva, koska siihen asti kunnes loydan rakkauden ni taa muistuttais mua siita, etta itteaankin voi rakastaa. Yks mun suurimmista ongelmista on liika itsekriittisyys ja rankasen itteani mielessani ihan kaikesta. 

Ottaisin tan ranteeseen. Koitin asken Sharpiella piirtaa sen ranteeseeni, mut se meni ihan pain pyllya ja kaiken lisaks ihan vinoon. No, paaasia on koittaa hiukan et milta se nayttais siina.


Onks kellaan mitaan vinkkeja tai mielipiteita, lahinna varin suhteen? Aattelin ottaa tan viikon paasta, kun tulee kesan eka opintotuki.

2 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Kyllähän sen pystyy mustalla vetämään päälle jos punanen ei näytä hyvältä. Ehkä joutuu tekemään vähän paksummat viivat sitten, ettei näy se punanen alta -toisaalta se vois olla myös siisti jos se näkyis! Tatskaaja osaa varmaan heittää hyviä ehdotuksia kanssa, jos haluut esims. jotain punasia osasia siihen.

Katya sagði...

Joku viininpunainen ja/tai musta yhdessä/erikseen? Viininpunainen olis kyl hieno.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails