sunnudagur, maí 08, 2011

rakastuin


Ah, Amaury. Kosin sita ranskaks Facebookissa mut se ei vastannu.

Ma sain vastauksen Sardiniasta, oon tervetullut! Nyt pitaa viela kayda paperisota ja sitten saan virallisen hyvaksynnan sinne. Taytyy sanoa, etta kylla ma mielellani vietan talveni...

...Reykjavíkin sijaan...

...taalla.


Ja mun opettaja oli innoissaan, aattelin et se ois nylkeny mut elavalta ku en mennykaan Turkuun! Pari opettajaa on sanonu mulle et mun pitaa loytaa joku rikas sardinialainen mies ja jaada sinne. Magari.

Tossa teille viela hiukkasen kuvia. Mun kamera oli kaks viikkoa hukassa, siks ootte ollu pimennossa.

Vappuna tuli lunta.
los retardados
Johannan luona hiustenleikkuussa.
la 7.5. klo 1:00
Ja meidan ihana lunch club! Lounaat on aina vahintaan sen kaks tuntia :D meitsille paivan kohokohta. Kuvassa vasemmalta Manuel, Juho, Simon, Paavo, Aki, Maria ja meitsi. Paavo loysi ton Mormonien kirjan taalta yliopistolta, se oli kierratyspisteen paalla ja se on suomeks! What are the odds!

1 ummæli:

Ņina sagði...

Oiiih, tuo Manuel <3 Sano, että hänellä on ihailija Suomessa.

JEEEE et pääset Cagliariin! Wohou!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails