miðvikudagur, maí 25, 2011

raksamiehet aamutuimaan

Tanaan oli kylla semmonen elokuvamoment et mitas kettua. Nukun yleensa yovaatteissa, mut viime yona oli niin kuuma et olin ottanu ne pois. Heraan kymmenen aikaan siihen, kun joku koputtaa mun oveen, eli sen jonkun on taytyny tulla kahden lukollisen oven lapi paastakseen mun ovelle. Huudan etta "ootapa hetki" ja juoksen akkia nappaamaan kylpytakkini paalle tietaen etten todellakaan oo niinku Kaunareiden naiset aamuisin - meikki taydellisesti ja ihanan ilmava kampaus - ja avaan oven. Siella seisoo niin tajuttoman hyvannakonen vaaleahiuksinen islantilainen mies, joka sanoo etta sen pitais paasta mun huoneeseen. Olin niin pollamystyny etta tajusin vasta jalkeenpain sen puhuneen englanniks eika islanniks. Sanoin etta mun huone on ku kaatopaikka rajahdyksen jalkeen, ja se totes etta he tulee hiukan myohemmin uudestaan.

Siivoilin siina sitten paniikissa ja hetken paasta ne tuli takas, niita oli silla kertaa kolme. Ne tallusteli mun huoneessa ja sit ne hoksas mun varastotilan, jossa ilmeisesti oli se tsydeemi (joku lammitysjuttu) mita niiden piti fiksata. Sanosin sit et no, siella on ihan pirusti skeidaa, ootatteko jos raivaan teille tilan. No he sano sit tulevansa takas, mut ma ehdein lahtea sita ennen terapiaan. Ku tulin parin tunnin paasta takas ni mun huoneesta tuli hottisraksamies imurin kanssa ja hymyili niin et meinasin jizzata. Ah, blondit nuoret raksamiehet jotka vaenvakisin tulee mun huoneeseen, verið þið velkomnir bara.

Tanaan menin pitkasta aikaa kuoroharkkoihin ja siella yks basso kysy et mita mielta olin Suomen eduskuntavaalien tuloksista. Sanoin ettei mulla oo mitaan mielipidetta, ja sit mun vieressa ollu tenori huikkas et yksi kaksi. Sit se tenori kysy et onks Timo Soini jees, ja etta se kuulemma muistuttaa sen lukion ranskanopettajaa. Yyh.

Pakko viela postata yks Paavon ottama ja postaama kuva, siina on aika hyvin nakosalla taa Turku vs. Tampere -ilmio. Tosin tassa kuvassa nayttaa silta etta Juho, Aki ja Maria eli tamperelaiset on í stuði ja sit meitsi turkulaisena on ihan pihalla.

wot tö fokk
Jee jee Jerry Cotton, laitoin profiilini kansainvaliselle deittailusivustolle eilen ja nyt juttelen jo jonkun islantilaisen tietokoneinsinoorin kanssa esiaviollisesta seksista ja jenkkien uskonnollisesta aivopesusta. Basic tiistai.

5 ummæli:

Niina sagði...

Moikka! Löysin sun blogin kun oon hieman alkanut kiinnostumaan Islannista... En vielä ehtinyt kovin montaa tekstiä tutkia, mutta ootko sä kirjotellu ihan juttua että millaista Islannissa on elää verrattuna Suomeen? Tai millaista Islannissa on yleensäkin asua, miten siellä hommat toimii ja muuta :) Jos olet niin osaat ehkä vinkata postauksia, ja jos et, niin toivoisin tällaista postausta ;)

Siru sagði...

Moikka Niina! Tuossa on yks postaus minka oon kirjottanu joskus muinoin:

http://roogoesbananas.blogspot.com/2010/02/islannin-plussia-ja-miinuksia.html

Olin miettimassa just etta voisin kirjottaa jonkun vastaavan, ns. infopaketin tai semmosen :)

Niina sagði...

Kiitti tuosta :) Oon tässä pohdiskellu Islantia yhtenä maana mihin voisin muuttaa... Onko siellä vuokrataso minkälainen, esimerkiksi Reykjavikissa? Osaatko vinkata jotain asuntovälityssivusta, mistä vois tutkia?

Toi sun miettimä infopaketti olis tosi kiva :) Onko siellä muuten paljon suomalaisia? Itse tällä hetkellä asun Tallinnassa, ja haluaisin pikkuhiljaa vaihtaa johokin eksoottisempaan maahan... :)

Ņina sagði...

Nyt _mulle_ tuli sellainen olo, kuin olis lukenut kirjaa tai kattonut leffaa! Tollaisia ihania miehiä tulossa sun asuntoon, voi että!

Siitä deittailusivustosta... Se on sit täynnä (data-)nörttejä. Muista se. Joskus musta tuntuu, että kaikki siellä on insinöörejä/ohjelmoijia tms... Voi voi, en tiä onko mun ihan turha olla siellä!

Ņina sagði...

Ai niin ja hauska Tre-Tku kuva!!!! Mul vaan kauhee kriisi kun en enää tiiä kumpaan leitiin kuulun... Taitaa lipua Turkuun päin. Kaikkee sitä voi elämäs tapahtua!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails