mánudagur, nóvember 01, 2010

Halloween sun muuta

Sain kutsun naamiaispippaloihin, mutta mulla oli asuun kaytettavissa tasan nolla euroa. Kuinkas sitten kavikaan?


Vedin penkkarivermeet paalle ja voitin pukukisan kolmannen palkinnon, viisi minuuttia saapumiseni jalkeen. Pullo Jagermeisteria, ah. Paatin olla juomatta eilen, joten jekkupullo hengailee jaakaapissa ja odottelee jotain erityista iltaa.


Jos jollain on ylimaarasta varitonta puuteria ni vois lainata sita mulle ens kerralla, ettei naama kiilla ku Verka Serduchkan vaatteet salamavaloissa. Valomiekka syntyi luudanvarresta, vessapaperirullasta, punaisesta lahjapaperista ja teipista. Viimeks ku seikkailin Reykjavíkin yossa Darth Maulina (vaikka todella moni luuli puhuvansa Darth Vaderille... moukat) niin bussikuski repes totaalisesti ja multa kysyttiin baarissa paperit :D Talla kertaa ei kysytty missaan papereita, homobaarissa mun valomiekka tutkittiin ovella ja Ölstofanin ovimies sano, etten saa vahingoittaa ketaan :D Homobaarissa porukka hiero silmiaan ku tanssin Paavon ja Peppi Pitkatossun kanssa euroviisujen tahtiin.

Asiasta kukkapurkkiin, mun teeriippuvuudella ei nay loppua.


Perjantaina tein sipulisampyloita, etta voisin ottaa niita evaaks ku mulla oli lauantaina koulua. Hiivapaketissa oli ohjeet myos gronlanniksi :D hitsi et ma haluaisin oppia tota kielta.

Ja mita tekee Siru, kun luennolla pitais kaantaa kirjallisuustekstia itsenaisesti, mutta alkuperaisteksti unohtui kotiin? Katsoo tietysti Marienhofia netista, syo sampyloitaan ja juo teeta.
 
Naisen suusta tulee kylpyvaahtoa.
 

3 ummæli:

Nafnlaus sagði...

Oi, miten ihanan näköistä teetä, miltä se maistuu? Täytyypä ensi Suomen reissulla etsiä tuota.

intootje

Siru sagði...

Tuo on todella hyvaa teeta, aika makeaa kyllakin... mutta tykkaan kovasti :)

Miltsu sagði...

Hihii, mulla on kans tosta hiivapussin takapuolesta kuva :D Eksoottistahan se!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails