miðvikudagur, desember 01, 2010

Turhauttavaa

Taa viikko on alkanu niin dorkasti. Maanantaina multa varastettiin kannykka, yliopiston tietokoneluokasta viela. Menin minuutiks pois paikaltani, kannykka oli kaulahuivin alla, ku tulin takas ni vieressa istunu nainen oli lahteny, samoin mun puhelin. Menin eilen tekemaan siita ilmotuksen poliisille, ne kattoo kuka se nainen oli, kun naihin koulun koneisiin paasee vaan henkilokohtasilla tunnuksilla.

Oon ollu vahan allapain sen kannykan takia tahan asti. Tanaan menin aamulla laakarille, joka lahetti mut sairaalaan verikokeisiin etta nahtais, onko kilpirauhasarvot palautunu normaaliks tyroksiinin myota. Multa naytteet ottanu sairaanhoitaja oli todella mukava, se vaan myhaili etta han tunnisti mun nimesta etta oon suomalainen :) Sitten aattelin kysasta etta joudunko viela kauan odottamaan, etta paasisin taas monitoroitavaks Holterin kanssa, mutta sitten selvis ettei sairaala oo saanu mun lahetetta. Jee jee. Huomenna joudun jaamaan aamulla kotiin ja soittelemaan kotipuhelimella ympari ampari kaupunkia, etta laittaako ne uuden lahetteen menemaan vai mita mun pitaa tehda.

Tan kaiken lisaks oon aika kipea talla hetkella, syysflunssa iski tietysti just nyt tenttiaikana. Tanaan on taalla juhlapaiva, ja meidan kuoro laulo tuolla lavalla, ite en menny ku en ois saanu biiseja vedettya lapi yskimatta. Menin kuitenkin kuuntelemaan, ja kun kuoro tuli pois lavalta niin moni tuli moikkaamaan ja kyselemaan vointia, mika lammitti kovasti mielta. :) Meidan hupsu kuoronjohtaja bongas mut oitis ja tuli suureen aaneen ihmettelemaan etta miksen ma ollu laulamassa, mut sit raakuin sille jotain mun bassoaanella, eika sille jaany epaselvyyksia :D sitten juttelin sen kanssa siina niita naita, mutta sitten tuli itse presidentti keskeyttamaan meidan keskustelut... liukenin siita sitten :)

Presidentti puhuu oppilaille tuossa viereisella aukiolla, ennen ku kuoro laulo. Kuva mbl.is.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails