miðvikudagur, desember 08, 2010

itsenaisyyspaiva

Hyvat myohaiset itsenaisyyspaivat kaikille. Taalla meilla se oli ihan tavallinen maanantai, eli aamupaiva meni tentissa ja iltapaiva seuraavan paivan tenttiin lukiessa.


Sain sentaan vaihdettua Firefoxin teeman kun koulun koneella istuskelin :)


...ja ostin juhlan kunniaksi appelsiinilimpparia, meni kansallispyhimysten panttaaminen kivuttomammin. Illalla huomasin ilokseni miten hyvin Yle Areena toimi, ja oli kiva katsella kotisohvalla kattelyita ja kuunnella orkesterin tivolimusiikkia.

Asiasta kukkaruukkuun, mun on pakko hehkuttaa vaikken viela oo satavarma tan toteutumisesta, mutta mulla meinaa koko ajan reveta peffa: yks ihana lukija oli huomannut etta haluaisin opiskella baskia, ja anto mulle yhden Reykjavíkissa asuvan baskin sahkopostiosotteen! Taa kuulemma osaa opettaa baskia ja ma tartuin heti tilaisuuteen  ja ehdotin kielivaihtoa (heh), jos se vaikka tarvis apua islannissa. Odottelen viela vastausta, mutta voi pojat, yksityisopetusta baskissa natiivin kanssa, oon kulkenu koko eilisen hymy korvasta korvaan :D Eskerrik asko, Katja!

1 ummæli:

Athelas sagði...

Oi, mä niin haluaisin kokeilla kielivaihtoa. Heprea ja suomi, siinähän olisi hieno kielipari =).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails