þriðjudagur, mars 01, 2011

myndir myndir og myndir

Oon ollu vahan laiska paivittelemaan tata, oon muka ollu niin kiireinen... Joten antakoon kuvien kertoa, mita viime aikoina on tapahtunu.

Isi, sen kihlattu ja mun kaks nuorinta veljea tuli kylaan.
Runon kanssa. Eka kerta ku pojat oli lentokoneessa.
Eka kerta kun nuo tuli mua moikkaamaan :)
Kaytiin myos moikkaamassa mun au pair -perhetta Eyrarbakissa.
Leimu ja Björn Eggert tuli juttuun, vaikkei yhteista kielta ollutkaan.
Strokkur.
Poikien kanssa Gullfossilla, bara basic.

Perjantaina illalla kokoonnuin Johannan ja Minnan kanssa Paavon luo, ne teki pizzaa ja ma tein aidin reseptilla mokkapaloja lauantaiseen kahvihetkeen. Suomalaisvahvistus nimelta Taru lahtee pidemmaks aikaa Wieniin ja paatettiin yllattaa se sumppihetkella. Yllatys onnistu, kun Laukki toi pahaa-aavistamattomat Tarun, Justiinan ja Maiken Paavon luo. Kahvi virtasi ja suomalaiset karaokebiisit raiku Vesturbærissa.

apinointia :)
Paavo, Taru, Minna, Johanna ja Heli. Huomaa lippu ikkunassa.
Meitsi, Laukki, Justiina ja Paavo.
omnomnom
Pakko hehkuttaa kahvihetkea koululla viikko sit: Ruisrokkareita!!!! Isi toi mukanaan myos uuden puhelimen, ja aidilta tuli tuommonen IHANA sanakirja muistitikulla! Kiitos isi ja aiti :*

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails