þriðjudagur, janúar 01, 2013

2013

Uusia vuosia vaan itse kullekin säädylle. Mun vuosi lähti käyntiin armottomalla vitutuksella vesisateessa, joka onneks parani hyvän viinin ja seuran myötä. 

Tuulia <3 td="td">
Tänään on ollut aika apea olo, koska tajusin, että en tiiä voinko koskaan olla täysin onnellinen. Mun näkemys onnellisuudesta on se, että ison pirttipöydän ääressä viisi pikkusta mussuttelee onnellisena pullaa, jota oon paistamassa just lisää, ja ihana aviomieheni kaataa mukeihin maitoa. Sen sijaan istun Turussa etsimässä töitä, joita ei ole. En osaa aatella tulevaisuuttani ku ehkä pari viikkoa eteenpäin, ja se ahdistaa. Oon nyt asunu Suomessa jo viis ja puoli kuukautta ja ihmettelen sitä, että pakokauhu ilmaantu vasta nyt. 

Huomenna jatkuu vehnätön ruokavalio, mulla on fyysisesti ihan järkyttävän huono olo ja odotan jo innolla sitä et voisin hiukan paremmin!

1 ummæli:

pete sagði...

Kuvatekstissä on jotain hämminkiä. Taitaa johtua hymiöstä <3 tai jotain.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails