laugardagur, apríl 16, 2011

lauantaiplörinöitä

Koitan kuulkaas muistaa käyttää ääkkösiä näin vapaan lauantain kunniaks! Aattelin et voisin kirjotella vähän paremmin kuulumisia. Ekaks kuitenkin pari kuvaa eiliseltä.

Käytiin Johannan kanssa raapustamassa jotain tenttipapereihin, ja sitten kipaistiin palkitsemaan ittemme...
...swiss mochalla, lattella ja roskalehdillä Eymundsonilla.
Näyttääkö vähän suloselta, tota pitää saada synttäreinä!!

Mitäs... mulle on kehittyny sosiaalinen elämä, ekaa kertaa vuosiin! Parasta on kyllä ns. lunch club, joka tossa mun videokoosteessa näkykin. Yleensä siinä ollaan me muutama suomalainen ja Suomen Mafian galicialainen kunniajäsen (terkkuja paremmalle puoliskolle!) ja sit satunnaisia vieraita ympäri maailmaa. Juttujen taso ei oo kovinkaan korkea, mut hittolainen että meillä on hauskaa. Päivittäisten tapaamisten kanssa jaksaa kivasti eteenpäin.

Kuorossaki oon vihdoin alkanu päästä sisäpiiriin, tällai kätevästi 3,5 vuoden jälkeen... Siellä on yks hassu islantilainen tenori, joka laskee aina suomeks yhdestä kuuteen, ja osaa sanoa rynnäkkökivääri ja kotiteollisuus, ja muistaakseni merivoimat :D kuoropippaloissa se sano noi mulle ja sit yks basso kurkkas sen takaa ja sano "minä rakastan sinua kirjakauppa" :D 

Tutustuin yhteisten kavereiden kautta myös Claudioon, vaihtariin joka on Cagliarista eli sieltä sardinialaisesta kaupungista minne oisin menossa vaihtoon, kunhan ne vaan vastais sieltä. Tavattiin keskiviikkona ekaa kertaa ja juteltiin melkein viis tuntia kahvikupposten äärellä ja oli vaan niin mahtavaa. En millään jaksais oottaa, koko ajan tekis vaan mieli hyppiä ja pomppia. Kunhan nyt vaan vastaisivat. 

Tuntuu niin hyvältä ku saan kehuja mun italiasta. Pari italialaista on kysyny että mistäpäin Italiaa mä oon :D en mä kyllä todellakaan niin hyvä oo vielä, ehkä mun reagointinopeus on vaan sit loistoluokkaa... Keskiviikkona kun olin vaihtaribileissä kuokkimassa niin aloin jutella parin italialaisen kanssa italiaks ja ne kysy että olinko mä vuoden vaihdossa :D ja niiden ilmeet oli hyvät ku sanosin, että oon ollu Italiassa yhteensä 6 kertaa, lähes aina vaan viikon kerrallaan. Claudio sanos että se tietää monta, ketkä on tullu Cagliariin vaihtoon ja sit löytäny sieltä miehen tai naisen ja jääny sinne. En panis kyllä yhtään pahitteeks itekään. Tai jos vaiks sais jonku stipendin sinne väitöskirjaa tekemään.

Mitäs muuta... nyt menee hiukan tasasemmin, varmaan just siks ku ootan niin paljon vaihtarilukukautta ja sitä et pääsisin ainaki juhannukseks Suomeen. Välillä iskee kyllä se järjetön epätoivo ja itseinho, mutta oon heittäny kaikki terävät esineet pois yksiä pikkusaksia lukuunottamatta. Mulla on myös Suomessa yks kaveri, josta on tullu mulle tosi tärkeä nyt viime aikoina, ja mulla on lupa soittaa sille koska vaan. Usein jo tieto siitä helpottaa oloa tosi paljon. Että kiitsa vaan sulle :)

Aattelin koittaa vaan hengata tän viikonlopun hyvällä omallatunnolla, koska kuluneella viikolla oon kirjottanu monta esseetä ja tehny yhden ison käännöksen... niin ja käyny tentissä. Ihan järjetön syyllisuudentunne koko ajan, en osaa vaan laiskotella :( mut aivot tarvii lomaa. Jos vaikka koittais hiukan siivota, et vois sanoa saaneensa ees jotain aikaseks.

Ai niin, yks saksalainen vaihtarikaveri laitto statuksekseen yks päivä tämmösen:

ja tänään pikkuveli, joka soittaa kaikkia maailman soittimia, laitto tämmösen:
En saanu oikeesti henkeä hetkeen :D oisinpa voinu olla paikalla! Ei mulla muuta tällä kertaa. Mega Piranhas on muuten oikeesti ihan järkyttävä leffa, kattosin sitä torstaina krassessa ja halusin lähinnä kuolla.

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails