fimmtudagur, febrúar 03, 2011

muumileffa ja leffabrunssi


Eilen oli Muumi-leffan ennakkonaytos taalla Islannissa. Suurlahetysto oli lahettany harvoille ja valituille leffalippuja sinne, mun tuntemista suomalaisista liput sai vaan Minna ja Paavo. Molemmat pyysi mua sinne aveciksi, joten mentiin kolmestaan. Mulla on edelleen tosi huono omatunto siita etta ma paasin sinne ja muut ei :( ja vaikka se olikin "vaan leffa" niin silti tunnen hirveeta syyllisyytta. Mut kiitos Minna ja Paavo kutsusta <3 Mulla oli tosi hauskaa! Björk ei tullu paikan paalle, mut Jón Gnarr tuli ja jai Paavon kenkien alle.

tarjolla oli myos muuminameja!
ooh, en jaksa odottaa!
Paavo apajilla :)
ja kun leffateatterissa oli tarjolla valkoviinia niin tottahan toki sita piti ottaa :)

Tanaan menin italiantuntien jalkeen Johannan luo pesemaan petivaatteeni kun mulla sita pesukonetta ei ole, ja toin kiitokseksi mun lahileipomosta porkkanakakkua kun tiesin etta se on mun ja Johannan yhteinen suosikki!

ihanaa puuroa kera mustikoiden ja manteleiden!
trololo sing-along!
omnomnom.
Meidan oli Johannan kanssa tarkotus kattoa Cloverfield, mutta kun se ei toiminutkaan telkkarisysteemissa niin katottiin the Incredible Hulk, missa on mun vanha uus ihastus Tim Roth <3 Sit kipitettiin yhdessa luennolle, mun mielesta on niin kivaa etta vaikka me ollaan ihan eri alalla, ma kaannostieteessa ja Johanna opetustieteessa, niin meilla on tuo sama kurssi :)

Muuten, oon tassa miettiny mahdollisia vaihtokouluja jos paasisin Erasmus-vaihtoon. Aattelin pelata varman paalle ja valita semmoset koulut mihin kaikki humanistit saa hakea, vaihtoehtoja saa olla siis kaks. Talla hetkella mietin ykkosvaihtoehdoks Torinoa (kaannostiede ja italia) ja kakkoseks Bilbaota (baski <3), jos saisin ihan vapaasti valita meidan listoilta ni menisin Urbinoon tai Roomaan, ja jos ihan mista Euroopan yliopistosta vaan ni Lecceen tai Bariin. Kellaan kokemuksia? Vaikka oon Italiaa kierrelly kuuteen otteeseen ristiin rastiin ni ikina en oo Torinoon asti paassy.

Huomenna tulee opintotuki ja kayn vahan heruttelemassa et toimisko mokkula mun koneessa :) vihdoinkin saisin surffata kotona eika tarvis hengata taalla koululla aamusta iltaan!

Engin ummæli:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails